עוגת דבש של פעם - פעם ראשונה שאני באתר והמתכונים נראים מעולה ממש.

בדיוק התנדבתי להביא עוגת דבש ושכחתי שאף פעם זה לא מצליח לי. מתכון לעוגת תפוחים ואגוזים קלה להכנה, ממש כמו שהיינו ילדים. עוגות, עוגות גבינה, קינוחים, שבועות צפיות: בכל פעם שאני מוצאת את המתכון האולטימטיבי, אני חוגגת עליו במשך מספר שנים עד שנמאס ועוברת למשהו חדש. לפני שנה, התפרסם באתר של הארץ מתכון לעוגת דבש עם קרם מסקרפונה ואגסים ביין של ביסקוטי.

סה"כ מדובר בבצק שמרדדים כל פעם לעלה ואופים כמה דקות בתנור. מתכון לעו×'ת ×
מתכון לעו×'ת ×"×"×'ש של אמא מתנות קטנות from matanot-ktanot.co.il
תבנית קוגלהוף בקוטר 26 ס"מ. 4 ביצים מופרדות, בטמפרטורת החדר. בקערת המיקסר מתחילים להקציף את הביצים תוך כדי הוספה הדרגתית של הסוכר (ואין צורך להפריד את הביצים). מי שחושב שכל עוגות הדבש הן דומות, לא טעם מימיו קולקציית חג של 33 קונדיטוריות ובתי קפה מכל רחבי הארץ. זאת עוגה של שפית בריטית ידועה שאני מאד אוהבת ובאמת שלא ברורה לי מה בדיוק הבעיה. עוגת דבש וקוואקר, היא הדבר הכי אוורירי שתכינו כקינוח לחג. לפני שנה הכנתי עוגת דבש. יעל חן כ"ו אב התשע"ח / 07.08.2018.

לפני שנה הכנתי עוגת דבש.

זו לחה מדי, זו דחוסה מדי, זו עשירה וזו. לפני שנה הכנתי עוגת דבש. עוגת פירות יבשים של פעם 15 בינואר 2019 37 תגובות מכירה את העוגות האלה שמלאות (לגמרי) בפירות יבשים, פורסים אותן דקיק דקיק ואז את אוכלת הרבה הרבה?! עוגת דבש קלה עם תפוחים ואגסים מקורמלים. אולי השנה בזכות המתכון הנ"ל אוכל להכריז על הצלחה באפיית עוגת דבש!!! עוגת גבינה אפויה של פעם. ממיסים במחבת כף חמאה או מרגרינה עם 2 כפות סוכר חום בהיר. עוגת דבש של פעם מצרכים 6 ביצים קורט מלח כוס סוכר חום 34 כוס דבש 2 כוסות קמח תופח או קמח רגיל ו אבקת אפיה אחת כוס שמן כף קינמון 100 גרם שקדים אגוזים גרוסים כוס מים רותחים עם כפית נס קפה. התוספת של קצף החלבונים מוסיפה לחגיגיות איך אינה הכרחית מתכונים לקראת יום הכיפורים, לארוחה המפסקת ומנות לשבור איתן את הצום. מתכון מעלף שנתקלתי בו ברשת ולאחרונה נוכחתי לדעת שזהו המתכון המקורי של שוקולית מחברת הבית ״עלית״. 150 גרם (3/4 כוס) סוכר. עוגת דבש מהירה וקלה להכנה שמכינים בצ'יק צ'ק במעבד מזון כמו רוב העוגות מסוג זה, מה שהופך אותה למהירה בטירוף.

עוגת דבש מהירה וקלה להכנה שמכינים בצ'יק צ'ק במעבד מזון כמו רוב העוגות מסוג זה, מה שהופך אותה למהירה בטירוף. טוב אצלי כל מה שקשור לאוכל זה החיים 🙂 אבל….איך אני אוהבת את המילה אבל חחחחח אבל עם תתנו לי לבחור בין עוגת מוס לעוגת דבש….אני בוחרת ביג טיים עוגת דבש. יש לי אומנם בבלוג מתכון לעוגת דבש קלאסית. עוגת התפוחים של אמא שלי היתה הכי מהממת בעולם עוגה של פעם אמיתית הלי קצפות וריבות עוגת תפוחים נטו שכולם אהבו אותה המשפחה החברים השכנים וכל מי שרק טעם ממנה. היא חלום של נימוחות אינסופית שבתוכה יש מערבולת שוקולד מהפנטת.

אמא ז"ל היתה מכינה אותה כל יום שישי. Cpgau9avnhmndm
Cpgau9avnhmndm from img.haarets.co.il
לאחר קירור של לילה מפזרים את פירורי הבצק מעל עוגת הגבינה, משטחים מעט עם היד. 4 ביצים מופרדות, בטמפרטורת החדר. עוגת דבש קלאסית לראש השנה, עוגת ספוג קלאסית, פרווה, עוגת לייקח כמו שאמא שלנו היתה מכינה, חלמתי להכין הרבה זמן. עוגת תפוחים ואגוזים כמו של פעם. עוגת התפוחים של אמא שלי היתה הכי מהממת בעולם עוגה של פעם אמיתית הלי קצפות וריבות עוגת תפוחים נטו שכולם אהבו אותה המשפחה החברים השכנים וכל מי שרק טעם ממנה. ואם כבר תפוחים, לא עדיף לבשל אותם בדבש? זו לחה מדי, זו דחוסה מדי, זו עשירה וזו. ק"ג קמח מנופה (זה חשוב הבצק יוצא.

לאחר קירור של לילה מפזרים את פירורי הבצק מעל עוגת הגבינה, משטחים מעט עם היד.

עוגת דבש מהממת עם טריק: תהליך האפייה של העוגה דורש קצת סבלנות אך הוא לא מסובך. עוגת דבש ביתית עם טעם של עוד. יש לי עוגת תפוחים עם קינמון בחושה שאני ממש ממש אוהבת. זו עוגה שאהובה על כולם וכולם יחכו לאכול אותה כבר מהמבט. מה שהופך אותה לקינוח אולטימטיבי לסוף ארוחה וגם כארוחת בוקר כיפית ביום שאחרי הערב חג ליד הקפה או התה של הבוקר. אולי השנה בזכות המתכון הנ"ל אוכל להכריז על הצלחה באפיית עוגת דבש!!! מתכונים לקראת יום הכיפורים, לארוחה המפסקת ומנות לשבור איתן את הצום. 240 מ"ל (1 כוס) קפה חזק (נוזל), קר (כוס מים עם 2 כפיות קפה נמס. עוגת גבינה גבוהה אוורירית במרקם של ענן 1. יעל חן כ"ו אב התשע"ח / 07.08.2018. עוגת דבש של פעם, רכה ועם טעם דבשי עמוק, כזאת שכל כך כיף להגיש לצד כוס תה. עוגת דבש וקוואקר, היא הדבר הכי אוורירי שתכינו כקינוח לחג.

הוא מכיל שוקולד ושמנת מתוקה, וגם חלמונים. עוגת דבש ותמרים לחים בניחוח צ`אי מסאלה זו עוגה עסיסית ונימוחה עם ארומה הודית אקזוטית, טעימה וכזו שנשמרת מעולה לאורך זמן רב. תהליך האפייה של העוגה דורש קצת סבלנות אך הוא לא מסובך. אולי ננסה להוסיף לה קצת דבש לכבוד החג שתהיה עוגת תפוח בדבש. מתכון מיוחד שכבר שנים מכינה לבוקר שאחרי החג (חלבי) ולא מזכיר אפילו בקצת את עוגות הדבש שמכינים על בסיס שמן.

בקערת המיקסר מתחילים להקציף את הביצים תוך כדי הוספה הדרגתית של הסוכר (ואין צורך להפריד את הביצים). מתכון לעו×'ת ×
מתכון לעו×'ת ×"×'ש ×'קלי קלות ×™×" מר×"×›×™ from www.yad-mordechai.co.il
עוגה שמתאימה לכוס נס בבוקר וגם לאירוח. זו קלאסיקה שהפכתי לטובה עוד יותר. אמא ז"ל היתה מכינה אותה כל יום שישי. 4 ביצים מופרדות, בטמפרטורת החדר. אנחנו כן עשינו את זה, ואנחנו נשבעים לכם שיש הבדל בין עוגת דבש אחת לרעותה: 150 גרם (3/4 כוס) סוכר. ממיסים במחבת כף חמאה או מרגרינה עם 2 כפות סוכר חום בהיר. עוגת דבש קלה עם תפוחים ואגסים מקורמלים.

עוגת פירות יבשים של פעם 15 בינואר 2019 37 תגובות מכירה את העוגות האלה שמלאות (לגמרי) בפירות יבשים, פורסים אותן דקיק דקיק ואז את אוכלת הרבה הרבה?!

כדאי להכין לפחות פעם אחד כדי לטעום. עוגת דבש עם קפה ואגוזי פקאן. עוגת דבש מהירה וקלה להכנה שמכינים בצ'יק צ'ק במעבד מזון כמו רוב העוגות מסוג זה, מה שהופך אותה למהירה בטירוף. עוגת טחינה עם חלווה וסילאן. לפני שנה הכנתי עוגת דבש. הזה מוקדש באהבה לכל אלו שמרגישים לפעמים כמו שרק ומתגעגעים לטעם של פעם. אוכלים את האוכל של אמא, מקבלים את המתכון אבל זה אף פעם לא יוצא אותו הדבר, כאן תוכלו לקבל את הפירוט והידע על הסודות של האמא של כולנו, מכל רחבי הרשת. כל פעם כשאני מכינה הריח מזכיר לאנשים עוגת דבש. פעם אמרו לי שעדיף (מה שלא תמיד מצליח לי…) (: עוגת דבש, תפוחים ולוטוס בחושה ורכה, למי שמחפש עוגת דבש מהירה קלה וטעימה ליד התה של סוף הארוחה, וגם עוגת מדוביק, עוגת שכבות רכה במלית קרם וניל למי שמחפש עוגת שכבות רושם בגזרת מתכוני הפרווה. אגוזים איטלקי אפייה ארגנטינה בחושות בננה בראוניז בריאות גבינה דבש. אולי השנה בזכות המתכון הנ"ל אוכל להכריז על הצלחה באפיית עוגת דבש!!! עוגת שיש של פעם בחיים.

עוגת דבש של פעם - פעם ראשונה שאני באתר והמתכונים נראים מעולה ממש.. 3 ביצים 1/2 כוס שמן כוס דבש כוס סוכר 3 כוסות קמח כוס קפה שחור כמו בוץ חריף 2 כפות קוניאק קורט מלח קורט או לפי הטעם. 150 גרם (3/4 כוס) סוכר. 240 מ"ל (1 כוס) קפה חזק (נוזל), קר (כוס מים עם 2 כפיות קפה נמס. אגוזים איטלקי אפייה ארגנטינה בחושות בננה בראוניז בריאות גבינה דבש. הזה מוקדש באהבה לכל אלו שמרגישים לפעמים כמו שרק ומתגעגעים לטעם של פעם.

Post a Comment

0 Comments

close